ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム / IMCの一貫性が購買後の消費者行動に及ぼす影響 : ブランド知識の媒介効果に着目して / r114_21

r114_21


r114_21.pdf
42d48c59-5d45-44dd-9fd7-94e53a060a41
https://kansaigaidai.repo.nii.ac.jp/record/8038/files/r114_21.pdf
ファイル ライセンス
r114_21.pdf/r114_21.pdf (946.2 kB) sha256 7dd4b3b094e7c9bbbfc4460ea771d3d6d76806811dd569aeeb5fe8fc65b0d1b6
公開日 2021-09-24
ファイル名 r114_21.pdf
本文URL https://kansaigaidai.repo.nii.ac.jp/record/8038/files/r114_21.pdf
ラベル r114_21
オブジェクトタイプ fulltext
フォーマット application/pdf
サイズ 946.2 kB
  • Version
  • Stats

Version Date Modified Object File Name File Size File Hash Value Contributor Name Show/Hide

Downloads

0

Plays

0

See details

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3